מחירון אופנועים 347 לוי יצחק - page 22

22
גובות:
ובארבעה רייזרים מורחבים 008 ו-009, לשבילים
המהירים באזור נחל שורק כדי לבחון את יכולותיו
של הקיט. ראשית, נדהמנו מאיכות המכלולים של
הקיט הנראים כחלק אינטגרלי מקורי של הכלי. אחרי
מספר שעות על הכלים יצאנו בתמימות דעים ועם
מסקנה נחרצת. היציבות הכללית ורמת הביצועים
שהקיט מאפשר לנהג היא משהו בלתי נתפס. כמו
שאומר המשפט "תרכב, תבין". מכיוון שעלות קיט
קשה לשכנע רוכבים
כזה נע בין -21ל-01 אלף
"להשקיע" בתוספת שכזו. אני בטוח שאחרי נסיעה
הקושי הזה
REFLEX-
קצרה על כלי המצויד בקיט ה
יעלם.
התנהגות הכלי עם הקיט הופכת אותו למגהץ
על הגלגלים הפרוסים לרוחב כמו רגלי עכביש.
תודות לקיט הכלי הופך למכונת דריפטים יציבה
המשחררת אותך בביטחון רב לנהיגה מהירה מאוד
וכל זאת ללא חשש. זוויות הגלגול של הכלי המקורי
כמעט ובוטלו והגחינות המאיימות שמאלצות אותך
להאט בסיבובים נעלמו. חיזוק השלדה ע"י הקיט
בתצורת תת שלדה שלמעשה מחליפה את תפקידה
של השלדה המקורית כנושאת העומס, משחרר את
הנהג לנסיעה אגרסיבית וחזקה ללא חשש מבעיה
של חוסן המרכב. וכאילו שלא די בכל זאת מתכנני
הקיט יצרו כפתור נוסף וייחודי המאפשר נסיעה
4, אך עם דיפרנציאל אחורי משוחרר
X4
במצב של
ולא נעול כפי שתוכנן במקור בפולאריס. תכונה זו
מאפשרת לכלי יכולת פניה נשלטת מבלי לגרום
לחלקו האחורי של הרכב לנסות לעקוף את חלקו
הקדמי בעת ביצוע פניה מהירה על הקצה כפי
שקורה עם דיפרנציאל אחורי נעול.
בסיכומו של יום רוב הדברים נבחנים אצלנו במשוואת
העלות -תמורה. במשוואה זו התשובה ברורה. למי
שרישוי הכביש מהווה קריטריון חשוב ומכריע, קיט
ההרחבות מומלץ מאוד. סוגיית הרישוי הנכסף
נשארת והשדרוג המתקבל הוא ברור ומשמעותי.
מה גם שהקיט נכנס מהחודש שעבר באופן רשמי
כתוספת במחירון לוי יצחק. את הגושפנקה הסופית
לכך שהקיט עושה את העבודה קיבלתי בשיחת
הסיכום שערכנו גלעד ואני. שנינו יצאנו בהרגשה
של נהגים הרבה יותר ממה שחשבנו על עצמנו.
הוא זה שנתן לנו את הגמישות להיסחף
REFLEX-
ה
לביצועים קיצוניים, הוא גם זה שהפך אותנו ואת כל
מי שנסע עליו לנהגים טובים יותר. אנחנו אהבנו.
מבחן דרך
1...,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32 12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,...104
Powered by FlippingBook