מנכ"ל. ניסים ברדה - יעוץ מקצועי . גלעד בן-זקן - עורך התוכן. טל: 4578165-30, פקס: 3633165-30
MLAA
לוי יצחק -
אזהרה! המערכת משקיעה מאמצים רבים בהגהה ובמניעות שיבושים בהדפסת החוברת. מטבע הדברים ייתכנו טעויות סופר' או שיבושים קלי ערך
בהתחשב בהיקף הנתונים המתפרסמים בה. לפיכך ההסתמכות של המשתמש/ת בחוברת על נתוניה הינה לפי שיקול דעתו/ה שלו/ה ועל אחריותו/ה
בלבד. המו"ל אינו אחראי לנזק שייגרם, לכל גוף או אדם שהוא עקב הסתמכות על נתון מנתוני החוברת שהוא מוטעה או משובש.
4
תוכן עניינים
1.12.2014
המערכת
ביאור סימנים
כיצד להשתמש בלוחות המחירים בחוברת?
גורמי הפחתה נוספים
הפחתת/העלאת ערך בגין מס’ קילומטרים
ofnoim@levi-itzhak.co.il מחלקת מודעות- לפרטים: גלעד בן-זקן 0305463-250,
מחירים ונתונים טכניים של אופנועים, קטנועים, טרקטורונים ואופנועי הים הם כפי שנמסרו למערכת ע"י היבואנים המוסמכים.
•
מחירי האופנועים, קטנועים, טרקטורונים ואופנועי הים כוללים מע"מ ואינם כוללים אגרות רישוי ומס בולים.
•
המחירים הנקובים בחוברת משקפים את ערך האופנועים, קטנועים, טרקטורונים ואופנועי הים בשוק המשומשים ביום הוצאת החוברת.
•
במחירי אופנועים, קטנועים, טרקטורונים ואופנועי הים החדשים יתכנו שינויים עקב השינויים בשערי המטבע.
•
אין המערכת אחראית על טעויות דפוס או כל טעות אחרת.
•
אין המערכת אחראית על תוכן המודעות.
•
ממחיר אופנוע/קטנוע מהשכרה או ביה"ס לנהיגה יש להפחית %02.
•
ממחיר אופנוע/קטנוע מחברה, עמותה או אגודה שיתופית יש להפחית %51, בשימוש עד 6 חודשים - %7. רוכב יחיד פחות -%01 . עד 6 חודשים -%7
•
ממחיר אופנוע/קטנוע מחברת שליחויות יש להפחית %53. בשימוש עד שנה – %02. בשימוש עד שישה חודשים – %21.
•
ממחיר אופנוע/קטנוע בבעלות לשעבר של מדינת ישראל יש להפחית %03. בשימוש עד שנה, יש להפחית %01.
•
החלפת בעלות, עד פעם בשנה, אינה מורידה מערך הקטנוע/אופנוע. ראה טבלת בעלויות בעמ' 41.
•
תוספות של אביזרים שונים לבטיחות, פאר או מיגון הרוכב והכלי מצדיקות תוספת במחיר.
•
דו-גלגלי/טרקטורון/טרקטור משא בבעלות יבואן 0 ק"מ ובתנאי שהיבואן מספק אישור לתנאי אחסון נאותים, פחות %8.
•
הערות (ראה טבלאות בעמ’ 01):
מספר הקילומטרים הממוצע של רכב דו-גלגלי מושפע ע”י סוג הבעלויות לשעבר, לכן מס’ הק”מ הממוצע שלפיו אנו מחשבים את
ההפחתה או העלאת המחיר הוא כדלקמן:
השכרה, בית ספר לנהיגה, חברה, מדינת ישראל, עמותה או אגודה שיתופית – מס’ ק”מ פי 5.1 מדו-גלגלי פרטי.
כלומר: יש לחלק את מס’ הק”מ במד האוץ ב-5.1 ולהציב בטבלת הק”מ.
במוסדות הנ”ל במקרה של נהג יחיד יש לחלק את מס’ הק”מ ב-2.1 ולהציב בטבלת הק”מ.
שליחויות – מס’ הק”מ פי 2 מדו-גלגלי פרטי.
כלומר: יש לחלק את מס’ הק”מ במד האוץ ב-2 ולהציב בטבלת הק”מ.
מס’ ק”מ
1.5
(
)
★
מס’ ק”מ
1.2
(
)
★
מס’ ק”מ
2
(
)
★
★
את התוצאה שתתקבל מהרשום בסוגריים יש להציב בטבלאות שבעמ' 01, הכל לפי העניין.
קו הפרדה - שינוי צורה
תלת גלגלי
אופנוע אנדורו
13
14
אימובילייזר מקורי
ביאור סימנים .............................................4 כיצד להשתמש במחירון.......................4 גורמי הפחתה...............................................4 אגרת רישוי וביטוח..................................4 חשוב ומועיל................................................6 מה משפיע על ערך אופנוע/קטנוע.......6 טופס מנוי......................................................6 ענת ברדה - בעיני החוק.....................8 תקנות עליה וטבלת ק"מ...................01 כיצד להשתמש בלוחות המחירים.......11 ביאורסימנים.................................................41 השקה מקומית: ארקטיק-קט ווילדקט............................................................12 רכיבת שטח עם הנהלת הוסקוורנה......22 חוזר ארצה........................32 TGB מותג אופנועי-ים וטרקטורונים אופנועי ים....................................................57 טרקטורונים............................................08 טרקטורי משא.........................................29 כלים תחרותיים.......................................69אופנועים וקטנועים
איאון................................................42 איי.ג'יי.פי..........................................42 אל.אמ.אל.............................................42 אמ.וי.אגוסטה..............................................52 אף.ווי.אמ.............................................52 אפריליה.............................................62 ב.מ.וו................................................82 בטא.......................................................03 ביואל....................................................03 ג'ילרה................................................23 גאס-גאס............................................23 דוקאטי...............................................23 דיילים...............................................63 ה.מ.מוטו.............................................63 הונדה..................................................83 הוסאברג............................................24 הוסקוורנה..........................................34 הארלי.................................................34 וולנטי רייסינג.............................................54 זונגשיין................................................54 זנן......................................................54 טי.אמ.רייסינג......................................54 טי.ג'י.בי..........................................54 יוסאנג..............................................64 ימאהה.........................................64 לונסין.................................................15 ליפאן.............................................15 למברטה...........................................15 מ.ז................................................15 מוטוגוצי..............................................15 ניפוניה..................................................15 סאן-יאנג............................................15 סוזוקי..................................................85 סי.פי.אי..............................................26 סקייטים.............................................26 פי.ג'י.או...............................................26 פיאג'ו.............................................26 פיג'ו.................................................................46 ק.ט.מ...........................................66 קאוואסקי..........................................07 קאוודרו............................................17 קיוואי..............................................17 ק י מ ק ו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 7 קליבלנד...............................................47 קסינג-יו...........................................47 רויאל אנפילד.........................................47 שרקו....................................................47 דו-גלגלי חשמל........................................47